#40 – fuhh fuhh

result application for degree dah keluar. ada yang sempat check. yang tak sempat, try lagi esok. congrats pada yang dapat offer UiTM. tinggal la aku & yang lain2 ni untuk last semester diploma. rasa lambat pulak masa jalan.

dengar2 cuti semester takde? nangis la kalau betul. tu pasal balik rumah siap2, tapi tak menyempat pun nak keluar jalan. busy je memanjang. dengan case study baru nak dapat next week, nanti jadi group 1st present 11hb ni. memang bertuah. esok patut ada replacement class FAR300. pukul 3-5pm. ada pulak kan muka aku? tak dapatlah. siap buat petang lagi tu. mama, adik ponteng kelas ni sebenarnya. sekali je, tak buat dah lain kali.

masa dalam bas tadi, terhibur kejap layan sorang budak. dah dia datang kat aku, dukung je la. dah la comel, suka main mata pulak tu. i miss you already… :’) sekarang ni kalau aku dukung budak, majority dah tak nangis. kira aku dah intermediate la kan? sikit lagi pro la… :p

 

p/s : kakak, adik nak anak buah. ahahh!! :p

Leave a Reply

